Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Jennifer - 4 december 2010 19:40

I morse åkte Martin och Jakob till L för att hjälpa henne att flytta. Jag och Jesper styrde kosan till fina Sollentuna Centrum. Där hade dom byggt upp en liten sagohörna där tomten satt och berättade sagor. Fint!

Jag hittade julklapp till Martin :-) och lite annat smått och gott. Vi köpte grejer till julgodis tillverkningen. Vi var in på Lagerhaus och köpte godisformar. Där hittade jag den här braiga skivan för 69 kronor!

Sen tog vi pendeln till Karlberg för att byta till Sundbyberg.Jesper skulle på kusin Johannes bowlingkalas. På Karlbergs station hittade vi Jespers underbara "gamla" förskolepedagoger Gudrun och Monica! Dom hade varit och "löst ut" presentkorten dom fick i sommarpresent på Chokladfabriken.

När vi kom till Sumpan gick vi in på Åhlens när jag hittade "Dagens julklapp"

En jättefin morgonrock för ynka 149 kronor. Så det blev en "Till Jennifer från tomten" :-)

http://www.ahlens.se/heminredning/dagens_julklapp/

Blev en tur in på loppisen där jag hittade den här fina från Svenskt Tenn för 70 kronor.

    

I den ska årets julbordsdekoration få vara. Jag tänker ett par hyacinter, murgröna, små julstjärnor,trasselmossa och lite pynt. Mycket nöjd med mitt inköp.

Bowlingkalaset var en succe och Jesper gjorde en strike så han var supernöjd.

Nä nu blir det ett glas vin till och "Så mycket bättre"


Ovido - Quiz & Flashcards