Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Jennifer - 2 december 2010 21:15

.....Hahaha. Måste bara visa dessa som jag hittade på coolstuff.se

Ni som inte bakat pepparkakor ännu, är detta nått?


Pipparkaka

Grisar och julbockar i all ära, men nu är de äntligen här, kakformarna som får granen att resa sig och juleljusen att glöda. Pipparkakan är född. Bjud hem dina vänner på ett annorlunda pepparkaksbak. Eller varför inte pigga upp julafton med en plåt kärlekskranka kakor. Inspireras av en lustfylld jul!

Pipparkakan finns i två serier, hallonlila och sidensvart. Varje ask kostar 229 kr och innehåller 4 st olika formar. Vi säljer även formarna styckvis osorterade för 69 kr/st. Observera att om du köper styckvis så får du formen levererad lös utan kartong.

 

  

Av Jennifer - 2 december 2010 20:55

I tisdags var det dags för det årliga pysslet. I år var jag lite dåligt förberedd dock. Men det blev 2 sorters glögg, hembakta saffransvaniljbullar, hembakta pepparakor, mandelpepparkakor, pepparkakskola och massor av choklad. Oh pyssel så klart. Men jag var så uppe i pysslandet så jag glömde ta kort under hela kvällen. Det blev några kort dock.

   


Och lite alster:


            


   Tack alla gulliga vänner för en mysig kväll!


Igår när jag skulle åka hem från jobbet var det stor galapremiär på nya rulltrappan! :-) Caroline af Ugglas och hennes stora kör skulle uppträda.

I rulltrappan stod härliga festmänniskor och önskade en trevlig dag. KUL!

 

Igår kom påslakan seten från HM. Jag måste bara rekomendera dom. 99 spänn och superbra kvalité med tryck knappar så att täcket inte ramlar ur. Och fina! Eller hur?

  

Av Jennifer - 2 december 2010 13:17

En vän tipsade om Bonprix.

I går kväll satt jag och kollade lite och jag måste säga att det fanns en hel del fina grejer. OCH prisvärda. Kanske hittar jag julklänningen här?


http://www.bonprix.se/se/Dam-1-shop.htm;jsessionid=518927924954F6B9559D62059D658109?sourcePageClick=tab1&id=1493600482983754369-0-4cf78e3d

Ovido - Quiz & Flashcards