Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Jennifer - 6 december 2009 09:29

       Har ni hört Vinyl 107 med bara julmusik?! Det är ju helt fantastiskt. Man kan få sin dos med julmusik när man vill ju. På jobbet, i bilen eller hemma!

I går var jag och 14 dagars handlade igen. Jag tycker inte att jag gör annat. Jag fattar inte hur ni som inte gör så står ut att vara på affären så ofta. Jag menar jag tycker att det är träligt att storhandla var 14 dag. Men det är skönt när det är klart.

Jesper var på sin kusin Johannes kalas på ett sånt där lekland i Järfälla. Jag och jakob passade på att åka till Bålsta för att jag ville till Eikkala. En hellt underbar inredningsbutik. Hon har nätbutik också för er som är nyfikna! www.eikkala.com

Jag lämnade av Jakob hos morfar och tog med mig mormor dit. Jag handlade 2 julklappar till oss själva. Grejer till nya tvättstugan som snart är ny och fin. Det blev lite bokstäver, superfint julpapper och lite prydnadssaker till rundstaven som jag målade och satte upp i fredags på konsollhyllan i hallen. Det blev jättefint.

Sen blev det en sväng till Stinsen för att handla julklapp till Amelia. jag var inne på Granit för att köpa snöre och papper och då hittade jag dom fiiiiiina fina gratängformarna med fat/locksom vanligtvis kostar 249:- nedsatta till 29:-!!!

Jag köpte 2. Igår kväll hade vi middag för Emma som skall åka till Branäs i dag och jobba säsong... Det var trevligt och mysigt. Mamma och pappa var här också. Vi bytte lite julklappar eftersom Emma inte är hemma i jul. Det var supersorgligt när Emma skulle gå. Hon är tuff som tusan tycker jag som ger sig i väg alldeles ensam i mammas bil 45 mil bort. Vilken erfarenhet detta kommer att bli. Tror att hon kommer att få toppen!

Idag kommer Alex och Amelia. Vi ska gå på julmarknad på Steninge slott. Mysigt. Tänk att Alex och jag har varit vänner i 35 år!!

Är jag verkligen så gammal??!   

Ovido - Quiz & Flashcards