Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Jennifer - 4 december 2009 20:44

  

Ja så gick den här veckan också. Har varken orkat eller hunnit blogga denna vecka. Det har gått i ett. Jesper har varit jättedålig med sin hosta och astma. Han har hostat i 14 dagar. I tisdags fick vi åka till läkaren och göra en massa tester. Vi fick 2 astma mediciner och en slags andningsapparat med oss hem.

Hantverkarna har nu börjat och lilla toan är helt utblåst. Vi har varit och beställt kakel, klinkers, träpanel till tvättstugan, golv till tvättstugan och duschdörrar till båda badrummen. Dom säger att dom skall vara klara till den 18. Vi får väl se...

I kväll har jag slagit in julklappar som Emmis ska till Branäs och säsongsjobba på söndag. Kommer att sakna min tjej!   

Jag har äntligen satt upp mina fiiina gardiner i sovrummet. Dom är så fina tycker jag. Nu ska jag mysa i soffan.....

Ovido - Quiz & Flashcards