Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Jennifer - 20 november 2012 19:50

Jag och Jesper gjorde ett roligt videoinlägg som nu absolut inte går att ladda upp!

Sur....

Men vi skrev namnen på lappar la dom i en burk sen drog Jesper ett namn.

Och vinnaren är:

 


Carina! Grattis!!     

 

Du är välkommen att hämta dom när du vill.

Av Jennifer - 20 november 2012 07:20

19 november.... Ja jag vet...Kanske lite i tidigaste laget. Men oj vad mysigt. Och direkt infann sig julstämmingen! :-) Jag lyssnade på julmusik. Härligt underbar amerikansk klassisk Dean Martin...Jag stod och bakade saffransbullar så det stod härliga till. Nä det behövdes lite julmusik. Jag tror inte att man ska baka julbak utan julmusik. :-) Bullarna blev i allafall helt fantastiskt goda! Glöm inte att "tävla". Jag drar en vinnare ikväll. Det är bara 3 som "tävlat" så chansen att vinna är stor! God jul!

Ovido - Quiz & Flashcards