Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Jennifer - 15 december 2012 18:19

Heeeej på er därute i snöyran! Hur har ni det. Ja vi får ju en vit jul iallafall! Först vill jag bara berätta om ett inlägg jag fick idag av en vän. Hon tackade för inspirationen på bloggen och hon gillar/gillade inte ens julen förr. Jag blir såå glad. För det är det den här bloggen handlar om. Inspiration och glädje. Tack igen för fina ord.
Idag har jag varit och handlat julmaten. Skönt att ha det gjort. Det var inte så mycket folk faktiskt. Handlar alla julklappar idag kanske? Det blir bla lite laxröra, skagenröra på kavring, goda korvar och ostar, räkor, lufttorkad skinka, sill och lite klassiska köttbullar och prinskorv och så klart vegetariska alternativ till fina svägerskan. Julkorten är äntligen klara att lägga på lådan! Appropå julkort fick jag julkort från min BFF Maria Montazami idag. :-) Nä nu ska jag förbereda planksteken för snart kommer bästa grannarna förbi! Adios Amigos!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards