Norrviken goes Christmas!

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Jennifer - 2 december 2012 20:34

Jisses var sjutton tog den här helgen vägen? Tur att man är lite ledig i jul. Det värsta är att jag hinner ingenting. Jaja julklapparna är klara iallafall. Så när som 2 grejor till mannen men de vet jag precis vad jag ska köpa. Idag var världens bästa granne med dotter och jag på julmarknad i Sigtuna . Det är så mysigt där! Riktig genuin julmarknad. Lite shoppat blev det. 2 fina minikandelabrar, ljus till dom, fint julpapper, handgjort stöpt ljus, liten lingonriskrans till ljuskronan. Ska göra några små fina manchetter till minikandelabrarna så blir dom superfina tror jag. Vi avslutade med en härlig lunch-fika på strand galleriet. Mycket mysigt. Jag har ju helt missat adventsstaken i år. Hur kan jag göra det? :-) I morgon skall jag handla ett fint fat och fixa stake. :-) När vi kom hem så hade vi date med dom "nya" grannarna. Deras son går i Jakobs grupp på förskolan. Dom hade med sig isländska lakritstoppar. Supergoda kakor. Nä nu blir det vila i soffan om jag ska orka veckan själv när mannen åker igen...:-(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards